فروش پتاسیم کلراید در فیروزکوه

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

اگر قصد اقامت در روستا را داشته باشید،‌ اقامتگاه‌های متنوعی در سله بن وجود دارند که خدمات خوب و قابل‌اعتمادی به شما ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که بهترین زمان برای سفر به این روستا، فصل گرما است. که آب و هوای روستا، رو به خنکی می‌رود.


جالب است. بدانید پتاسیم پرمنگنات نیز به منظور نرم نمودن آب های آشامیدنی مورد است.فاده قرار می گیرد با این حال مقدار پتاسیم منتشر شده از آن بسیار کمتر از KCl است.. در جايي كه از پرمنگنات پتاسيم به منظور تصفيه آب است.فاده مي شود ، غلظت پتاسيم اضافه شده حداكثر ميلي گرم در ليتر می باشد.

از کلرو پتاس برای تولید ترکیب هیدروکسید پتاس به عنوان مواد اولیه شیمیایی است.فاده می‌شود.از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به داروسازی، تولید مواد شوینده و صابون، مکملهای خوراک دام، در آب به عنوان تولید آب کامل، در عملیات است.خراج نفت و گاز از اعماق زمین، جایگزین ترکیب کلرید سدیم در شوینده های خانگی به عنوان نرم کننده، در کارخانجات تولید شیشه به عنوان عملیات شار، برای ایجاد شفافیت در شیشه عینک، تولید ظرف های شیشه‌ای، تولید انواع مانیتورهای تلویزیونی و کامپیوتری،  در برخی از ترکیبات به عنوان ضد منجمد کننده ،در تولید مواد آتش خاموش‌کن‌ها به همراه کلرید سدیم  اشاره می کنیم.

برای اینکه یک ماده بتواند الکتریسیته را رسانا کند، باید ذرات باردار مانند الکترون ها و یون های آن بتوانند آزادانه حرکت کنند. در حالت جامد، کلرید پتاسیم یون های ثابتی دارد، از این رو، آنها بی حرکت هستند و نمی توانند رسانا باشند. پس از فرآیند ذوب یون های موجود در این ماده از موقعیت های ثابت خود در شبکه کریستالی آزاد و می توانند آزادانه تحت تأثیر میدان الکتریکی حرکت کنند و الکتریسیته را هدایت کنند.



( فروش ) های دیگر