تولید و ساخت پتاسیم کلراید در لواسان

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.

از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.

لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.


غیر از کاربرد این محصول در کشاورزی، این محصول در صنعت تولیدی ضد یخ ، تولید مصالح ساخت و ساز، مصرف در آزمایشگاه ها، تولید کاغذ، به عنوان جایگزین سدیم کلراید جهت تعدیل اسیدیته آب شرب، آبکاری فلزها و صنایع تولیدی رنگ نیز کاربرد فراوان دارد.

جالب است. بدانید مصرف سدیم در نان ها یکی از منابع اصلی رسیدن این عنصر به بدن است. و حدود درصد از سدیم از طریق مصرف نان و غلات به بدن وارد می شود. در نتیجه است.فاده از پتاسیم کلرید می تواند جایگزین مناسبی برای سدیم کلراید به حساب آید.KCl فواید ضد میکروبی مشابه کلرید سدیم دارد و همچنین از نظر اقتصادی یکی از بهترین نمک های موجود می باشد. علاوه بر این K بر خلاف سدیم توانایی کاهش فشار خون را نیز دارد.

از دیگر مصارف آن می توان به صنایع شیشه و سرامیک، صنایع کشاورزی، تهیه گل حفاری،صابون و شوینده ها، رنگهای شیمیایی و دارویی اشاره کرد. پتاسیم عنصری ضروری برای بدن است. که در پمپاژقلب نقش اساسی ایفا می کند. این ماده طی یک دوره بیماری،مصرف دارو و یا در نتیجه ی اسهال یا است.فراغ ممکن است. در بدن کاهش بیابد. داروی potassium chloride در بیمارانی که دارای سطح پایینی از k در خون هستند مورد است.فاده قرار می گیرد. کلرید پتاسیم همچنین جایگزین کلرید سدیم در واحدهاي نرم کننده آب خانگی و عملیات حفاری نفت و گاز و تولید گل حفاری می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر