تولید و ساخت پتاسیم کلراید در لواسان

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.

رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.


کلسیم یک ماده معدنی رایج در سنگ کلیه است.. مطالعات متعددی نشان می دهد که سیترات پتاسیم میزان کلسیم در ادرار را کاهش می دهد . به این ترتیب ، پتاسیم ممکن است. به مبارزه با سنگ کلیه کمک کند. بسیاری از میوه ها و سبزیجات حاوی سیترات پتاسیم هستند ، بنابراین افزودن آن به رژیم غذایی می تواند مفید باشد . در یک مطالعه چهار ساله از بین مرد ، دانشمندان دریافتند کسانی که بیشترین پتاسیم را روزانه مصرف می کنند ، ٪ احتمال ایجاد سنگ کلیه در آن ها کمتر می باشد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد پتاسیم با افزایش تولید ادرار و کاهش میزان سدیم می تواند به کاهش احتباس آب کمک کند.

این عنصر با کلسیم رابطه ی مستقیمی دارد. وجود K می تواند میزان از دست دادن کلسیم از طریق اوره را تا حدود زیادی کاهش دهد. یک مطالعه از بین زنان در رنج سنی تا سال نشان داد که افرادی با مصرف به اندازه ی پتاسیم در رژِم غذایی خود از پوکی است.خوان کمتر رنج می برند.

طبق مطالعه از بین . شرکت کننده دانشمندان دریافتند فرادی که رژیم غذایی حاوی پتاسیم داشتند درصد کمتر دچار سکته های مغزی می شوند. در طی همین مطالعه اثبات گردید که رژیم غذایی سرشار از این ماده معدنی با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلی و عروقی همراه است..



( تولید و ساخت ) های دیگر