تولید و ساخت پتاسیم کلراید در ورامین

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..

کمی بعد وارد دشت ورامین شدیم در هر قدم نهر آبی بود که از کوهستان سرازیر می‌شد به مزارع سبز و خرمی برخوردیم. زارعین در مزارع مشغول کار بودند ما به تماشای یک قرقی مشغول شدیم که در هوا پرواز می‌کرد و ناگهان به زمین فرود آمد و مرغی را شکار کرد. دشت مانند تابلوی دورنمایی است. که گویی به دست نقاشان ژاپنی با نقش‌های ته طلایی مطلوبی در زمینه سیاه ساخته شده‌است، از دور دهکده‌ای دیده می‌شود که در دامنه کوه واقع است. و از تابش اشعه خورشید منظره خاصی دارد…

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.


رژیم غذایی حاوی K می تواند منجر به حذف سدیم اضافی بدن شود و کاهش فشار خون را در پی داشته باشد. طبق مطالعات انجام گرفته هنگامی که، در افراد مبتلا به فشار خون جذب این عنصر افزایش پیدا کند، فشار خون سیستولیک آنها . میلی متر جیوه و  فشار خون دیاستولیک آنها . میلی متر جیوه کاهش پیدا می کند

K عنصری مهم برای بدن است. که به دلیل انحلال پذیری بالا در آب یون های مثبت تولید می کند. این عنصر می تواند منجر به کاهش فشار خون، محافظت در برابر سکته مغزی ، جلوگیری از پوکی است.خوان و سنگ کلیه شود. در ادامه به نقش این عنصر بر روی سلامتی بدن بیشتر می پردازیم.

هنگامی که اتم پتاسیم(K)، اتم کلر(Cl) در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند، در فرآیند ترکیب اتم پتاسیم یک الکترون خود را از دست داده و تبدیل به اتمی با یک بار مثبت می شود. اتم کلر الکترون اتم پتاسیم را گرفته و به اتم با بار منفی تبدیل می شود و نمک KCl را تشکیل می دهد. ساختار شیمیایی این نمک به صورت زیر می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر