فروش پتاسیم کلراید در ورامین

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

پس از چهار ساعت راه‌پیمایی و پایمال کردن محصول مزارع و شنیدن ناملایمات از زارعین، بام مخروطی شکل و گنبد مینائی مسجدی که در میان مزارع سر برآورده بود از دور پدیدار گردید، اینجا دهکده ورامین است. کمی بعد به آنجا رسیده و در میان باغ‌ها که دیوارهای گلی داشتند داخل شده در این باغ‌ها درختان میوه از قبیل گیلاس و زردآلو و گوجه و هلو، جنگل انبوهی تشکیل می‌دادند، پسران کوچکی بر بالای درختان توت کهنسال رفته و توت‌های سفید و سیاه را که به درشتی تخم کبوتر بود با دست چیده و می‌خوردند دهکده ورامین در دشت پر حاصلی واقع شده اما کاروانسرایی ندارد که بتوان در آن منزل کرد. خوشبختانه نظر به توصیه دکتر تولوزان توانستیم در خانه کدخدا فرود آییم…

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


پتاسیم بعد از نیتروژن و فسفر سومین ماده غذایی اصلی گیاه است.. کلرید پتاسیم (KCl) بیشترین مورد است.فاده در کشاورزی جهان را تشکیل می دهد (حدود ٪). سایر محصولات پتاسیم که به طور گسترده مورد است.فاده قرار می گیرند شامل نمک های سولفات پتاسیم، نیترات پتاسیم و منیزیم پتاسیم است..

به طور کلی این ترکیب در دسته مواد بی خطر و ایمن قرار دارد و اشتعال ناپذیر است.. اما مصرف مقدار زیاد آن منجر به مسمومیت می شود. اثرات جانبی آن شامل معده درد، حالت تهوع، است.فراغ و اسهال است.. در صورت وجود آلرژی از مصرف آن ممانعت شود. ممکن است. در اثر برخورد با پوست و چشم، منجر به سوزش یا قرمزی شود، در این شرایط بهتر است. پوست با آب و صابون و چشم نیز چند دقیقه با آب شسته شود و سپس با پزشک مشورت شود.

برای اینکه یک ماده بتواند الکتریسیته را رسانا کند، باید ذرات باردار مانند الکترون ها و یون های آن بتوانند آزادانه حرکت کنند. در حالت جامد، کلرید پتاسیم یون های ثابتی دارد، از این رو، آنها بی حرکت هستند و نمی توانند رسانا باشند. پس از فرآیند ذوب یون های موجود در این ماده از موقعیت های ثابت خود در شبکه کریستالی آزاد و می توانند آزادانه تحت تأثیر میدان الکتریکی حرکت کنند و الکتریسیته را هدایت کنند.



( فروش ) های دیگر