تولید و ساخت پتاسیم کلراید در پیشوا

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


بیشترین مقدار مصرف پتاسیم کلرید در صنعت کشاورزی می‌باشد و عموما برای تولید کود‌های پتاسه است.فاده می‌گردد. چرا که پتاسیم یکی از عنصر ضروری مورد نیاز گیاهان است. و موجب رشد و تقویت هرچه بیشتر آن‌ها می‌شود. لازم به ذکر است. که برای تولید کودهای پتاسه از ترکیبات دگیری از پتاسیم نظیر

معمولا این عنصر از طریق رژیم غذایی جذب بدن انسان می شود و تنها در شرایط خاص مانند اسهال، است.فراغ، اختلالات هورمونی و&#; رفع کمبود آن نیاز به مصرف مکمل ها خواهد داشت. از جمله غذا های حاوی این عنصر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جالب است. بدانید پتاسیم پرمنگنات نیز به منظور نرم نمودن آب های آشامیدنی مورد است.فاده قرار می گیرد با این حال مقدار پتاسیم منتشر شده از آن بسیار کمتر از KCl است.. در جايي كه از پرمنگنات پتاسيم به منظور تصفيه آب است.فاده مي شود ، غلظت پتاسيم اضافه شده حداكثر ميلي گرم در ليتر می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر