فروش پرمنگنات در اسلامشهر

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


بازرگانی کیمیا شیمی پایدار شرکتی فعال در زمینه فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی است. که همواره کیفیت محصولات را اولویت کار خود قرار داده است.. کیفیت پتاسیم پرمنگنات با توجه به کاربرد پزشکی و درمانی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. و به همین دلیل توصیه می شود اعتبار شرکت تامین کننده را حتما در نظر بگیرید. جهت اطلاع از قیمت پتاسیم پرمنگنات و خرید به صورت عمده و آگاهی از نحوه ثبت درخواست خرید خود می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

بسیاری از کاربردهای پتاسیم پرمنگنات به‌خاطر خواص اڪسیدڪنندگی آن است.، از اینکه یک اکسیدکنندهٔ قوی است. و اینکه در این فرایندها محصول فرعی سمی تولید نمی‌کند.از کاربردهای پرمنگنات پتاسیم می‌توان به جذب اتیلن اشاره نمود که در پس از برداشت محصولات کشاورزی جهت افزایش عمر انبار مانی می‌توان اشاره نمود.

مهمترین و بزرگترین کاربرد پتاسیم پرمنگنات، است.فاده از آن به عنوان واکنشگر در سنتز برخی مواد آلی بروش اکسایش است.. مثلاً ترکیباتی بنزوآلکیل به اسیدها اکسید می شوند. همچنین با است.فاده از پرمنگنات، آلکنها را به گلیکول‌ها تبدیل می‌کنند.



( فروش ) های دیگر