فروش پرمنگنات در بازار لاله زار

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این ترکیب به دلیل خاصیت اکسید کنندگی بالایی که دارد، برای تصفیه آب ماده مفیدی شناخته شده است. و به راحتی می تواند منیزیم و آهن موجود در آب را خارج نماید. آهن و منگنز دو عنصری هستند که اغلب در آب وجود دارند و باعث ایجاد طعم فلز در آن می شود، علاوه براین زمانی که آب در معرض اکسیژن قرار بگیرد این دو عنصر باعث تغییر رنگ آب می شود که درنتیجه این آب مناسب شرب نخواهد بود. آهن موجود در آب در حضور اکسیژن باعث ایجاد رنگ قهوه ای-نارنجی شده و منگنز آب را به رنگ سیاه در می آورد. همچنین پرمنگنات پتاسیم می تواند زنگ زدگی های ناشی از تجهیزات و لوله های آب را حذف کند.

پرمنگنات پتاسیم یا KMnO به طور گسترده ای به عنوان یک اکسید کننده برای اصلاح در محل آبهای زیرزمینی و خاک آلوده است.فاده می شود. در پروسه اکسید کردن مواد آلی و معدنی که باعث ایجاد طعم و بوی بد در آب خام می شوند، است.فاده از این ماده موثر است.. همچنین به عنوان یک ماده شیمیایی احیا کننده برای حذف آهن و سولفید هیدروژن (بوی تخم مرغ فاسد) از آب چاه از KMnO است.فاده می شود. حمام کردن دو بار در روز با این ترکیب به مدت دو روز به خشک شدن زخمها و تسکین اگزما کمک می کند. محلول % ( در ) این ترکیب کاربرد مستقیمی برای درمان عفونتهای قارچی مانند عفونتهای قارچی پای ورزشکاران دارد.

پتاسیم پرمنگنات یکی از ترکیبات شیمیایی کاربردی در تصفیه آب می باشد . حضور پتاسیم پرمنگنات در تصفیه آب باعث کنترل طعم و بوی آب می شود . همچنین باعث از بین رفتن رنگ های نامناسب آب می شود . پتاسیم پرمنگنات تا حدودی می تواند آب را ضدعفونی کند اما جزو مواد ضدعفونی کننده قوی به شمار نمی رود .



( فروش ) های دیگر