تولید و ساخت پرمنگنات در تهران

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


پرمنگنات پتاسیم به نام‌های دیگر پتاسیم پرمنگنات و پرمنگنات نیز شناخته می‌شود. از لحاظ ظاهری به شکل بلورهای سوزنی بنفش رنگ مایل به خاکستری می‌باشد و هنگامی که به صورت محلول در می‌آید به رنگ بنفش است. و در غلظت‌های بالا به رنگ ارغوانی در می‌آید. پرمنگنات پتاسیم بدون بو بوده و ساختار بلوری شکل دارد.

بسیاری از کاربردهای پتاسیم پرمنگنات به‌خاطر خواص اڪسیدڪنندگی آن است.، از اینکه یک اکسیدکنندهٔ قوی است. و اینکه در این فرایندها محصول فرعی سمی تولید نمی‌کند.از کاربردهای پرمنگنات پتاسیم می‌توان به جذب اتیلن اشاره نمود که در پس از برداشت محصولات کشاورزی جهت افزایش عمر انبار مانی می‌توان اشاره نمود.

در پرمنگنات پتاسیم به عنوان نیتروژن موجود در خاک است.فاده می شود. به طور کلی می توان گفت بخش عمده این ماده در محیط زیست است.فاده می شود. از طرفی دیگر از پرمنگنات پتاسیم برای کنترل و از بین بردن بو در تصفیه آب در کشاورزی و تصفیه فاضلاب صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر