تولید و ساخت پرمنگنات در رودهن

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.

پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.


پرمنگنات پتاسیم به نام‌های دیگر پتاسیم پرمنگنات و پرمنگنات نیز شناخته می‌شود. از لحاظ ظاهری به شکل بلورهای سوزنی بنفش رنگ مایل به خاکستری می‌باشد و هنگامی که به صورت محلول در می‌آید به رنگ بنفش است. و در غلظت‌های بالا به رنگ ارغوانی در می‌آید. پرمنگنات پتاسیم بدون بو بوده و ساختار بلوری شکل دارد.

پرمنگنات پتاسیم یا KMnO به طور گسترده ای به عنوان یک اکسید کننده برای اصلاح در محل آبهای زیرزمینی و خاک آلوده است.فاده می شود. در پروسه اکسید کردن مواد آلی و معدنی که باعث ایجاد طعم و بوی بد در آب خام می شوند، است.فاده از این ماده موثر است.. همچنین به عنوان یک ماده شیمیایی احیا کننده برای حذف آهن و سولفید هیدروژن (بوی تخم مرغ فاسد) از آب چاه از KMnO است.فاده می شود. حمام کردن دو بار در روز با این ترکیب به مدت دو روز به خشک شدن زخمها و تسکین اگزما کمک می کند. محلول % ( در ) این ترکیب کاربرد مستقیمی برای درمان عفونتهای قارچی مانند عفونتهای قارچی پای ورزشکاران دارد.

اولین بار به عنوان ضدعفونی کننده در سال تولید شد. از آن زمان اغلب برای درمان بیماری های پوستی به کار گرفته می شود. این ترکیب زمانیکه روی پوست قرار می گیرد با است.فاده از ترکیبات موجود در پوست، اکسیژن آزاد کرده و میکروب های موجود را از بین می برد.



( تولید و ساخت ) های دیگر