تولید و ساخت پرمنگنات در شهرک صنعتی شمس آباد

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


بسیاری از کاربردهای پتاسیم پرمنگنات به‌ خاطر خواص اکسیدکنندگی آن است. و اینکه در این فرایندها محصول فرعی سمی تولید نمی‌کند. از کاربردهای پرمنگنات پتاسیم می‌توان به جذب اتیلن اشاره نمود که پس از برداشت محصولات کشاورزی جهت افزایش عمر انبار مانی می‌توان اشاره نمود.

هدف ما این است. که همراه با جامعه علمی جهانی، مقالات تخصصی و بروز علم شیمی و مواد را در اختیار اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز کشور قرار داده و از این طریق، دسترسی سریع به منابع علمی- تخصصی را برای شما خوبان فراهم نماییم.

بازرگانی کیمیا شیمی پایدار شرکتی فعال در زمینه فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی است. که همواره کیفیت محصولات را اولویت کار خود قرار داده است.. کیفیت پتاسیم پرمنگنات با توجه به کاربرد پزشکی و درمانی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. و به همین دلیل توصیه می شود اعتبار شرکت تامین کننده را حتما در نظر بگیرید. جهت اطلاع از قیمت پتاسیم پرمنگنات و خرید به صورت عمده و آگاهی از نحوه ثبت درخواست خرید خود می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.



( تولید و ساخت ) های دیگر