فروش پرمنگنات در شهریار

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.


این ترکیب با حذف اتیلن از طریق اکسیداسیون، رسیدن میوه ها را به تاخیر می اندازد و می تواند ماندگاری میوه را تا هفته بدون نیاز به نگهداری در یخچال افزایش دهد. با بسته بندی موز در پلی اتیلن همراه با این ترکیب، دوره نگهداری موز را حتی در دماهای بالا می توان طولانی تر کرد. بعلاوه این ترکیب در صنایع مختلف برای ایجاد اشتعال نیز مصرف می شود. کره های پلیمری شبیه توپهای پینگ پنگ حاوی مقدار کمی پرمنگنات همراه با اتیلن گلیکول به پروسه های صنعتی مختلف تزریق می شوند. آنها به سمت ناحیه مورد نظر برای مشتعل شدن پرتاب می شوند و پس از چند ثانیه خود به خود مشتعل می گردند. پرمنگنات پتاسیم از مواد شیمیایی ضروری است. که در صنایع فیلم و تلویزیون برای قدیمی جلوه دادن کاربرد دارد. از این ترکیب در شیمی کشاورزی برای تخمین نیتروژن موجود در خاک است.فاده می شود.

باید برای بسته بندی پتاسیم پرمنگنات، ظرف ها را کاملا در بسته و دور از تماس هر گونه مواد آلی نگهداری کنید. توجه داشته باشید پتاسیم پرمنگنات با گلیسیرین واکنش نشان می دهد، پس در نتیجه از کنار هم قراردادن این دو ماده در انبار خودداری کنید.

نکته ای که وجود دارد این است. که در علوم مختلف پزشکی مواد شیمیایی کاربرد های وسیع و مختلفی دارند. دقت داشته باشید که این ماده به خاطر ویژگی ها و خصوصیاتی که دارد برای درمان انواع عفونت های قارچی و پوستی بسیار کارآمد و کاربرد گسترده ای دارد. از محلول رقیق شده آن برای درمان کردن بیماری هایی اعم از عفونت های پوستی از نوع آکنه، اگزما و .. است.فاده می کنند.



( فروش ) های دیگر