تولید و ساخت پرمنگنات در لواسان

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..


مواد شیمیایی به طور گسترده در صنایع مختلف کاربرد دارند. نکته ای که وجود دارد این است. که این ترکیبات شیمیایی به خاطر این که ویژگی ها و خواص مخصوص به خود را دارند. پتاسیم پرمنگنات ماده ای به رنگ ارغوانی به صورت بلور های سوزنی می باشد. پرمنگنات پتاسیم ماده ای بی بو و محلول در آب است. و از بهترین مواد شیمیایی به شمار می رود. به همین دلیل جز پر مصرف ترین  مواد می باشد. لازم است.، بدانید این ماده از قدرت بالای اکسید کنندگی برخوردار است. و در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد و

پتاسیم پرمنگنات یک عامل اکسید کننده قوی با برخی خواص ضدعفونی کننده است.. این ترکیب در صنعت تصفیه آب، قبل از هیپوکلریتها به عنوان ضدعفونی کننده آب آشامیدنی به طور گسترده است.فاده می شد. در برخی از نقاط جهان هنوز هم برای این منظور در مقیاس کوچک و همچنین برای شستن میوه ها و سبزیجات ازاین ترکیب است.فاده می شود. محلول -٪ این ماده می تواند بهترین عملکرد را در ضدعفونی کردن انواع میوه و سبزیجات داشته باشد. این ترکیب به صورت صنعتی از دی اکسید منگنز تولید می شود که به عنوان ماده معدنی پیرولوزیت نیز یافت می شود. پرمنگنات پتاسیم یا KMnO یکی از ایمن ترین و موثرترین اکسیدانها می باشد.

اولین بار به عنوان ضدعفونی کننده در سال تولید شد. از آن زمان اغلب برای درمان بیماری های پوستی به کار گرفته می شود. این ترکیب زمانیکه روی پوست قرار می گیرد با است.فاده از ترکیبات موجود در پوست، اکسیژن آزاد کرده و میکروب های موجود را از بین می برد.



( تولید و ساخت ) های دیگر