تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلراید در دیزین

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله‌کابین دره با ۵ متر ارتفاع و ۸ متر طول، در پیست برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ، مارپیچ کوچک و مسابقات سوپر قرار گرفت است.. آخرین تله‌کابین نیز، تله‌کابین چمن است. که ۵۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد و مسیر ارتباطی بین مدیریت و رستوران است..

رستوران چمن، یکی از رستوران‌های لوکس و لاکچری مجموعه دیزین است.. این رستوران در بالای تپه قرار گرفته است.. پنجره‌های بزرگ و سرتاسری آن به شما اجازه می‌دهد که در حین صرف غذا، از منظره سفیدپوش و باابهت بیرون نیز لذت ببرید. در مجموعه چمن، علاوه بر رستوران و غذاهای سنتی، کافی‌شاپ نیز وجود دارد. برای صرف نوشیدنی هم می‌توانید به این مجموعه سر بزنید.

برای شهرهای بزرگ، شلوغ و پرترافیک مثل تهران و کرج، قرارگیری در دامنه رشته کوه‌های البرز موهبت بزرگی است.؛ زیرا به ساکنان خود این فرصت را می‌دهند که از آلودگی و همهمه شهری فرار کنند و به دامان طبیعت پناه ببرند. طبیعت زیبا و مسحورکننده اطراف البرز شامل مناطق روستایی، کوهستانی و دشت‌ها است.. پیست اسکی دیزین از


پک نسبت به منعقد کننده های دیگر دارای درصد خلوص بالاتر، وزن مولکولی بالاتر و خاصیت منعقدکنندگی بهتری می باشد. این محصول با درصد خلوص های درصد، درصد و درصد به بازار عرضه می شود. بخش آلومینیومی موجود در مولکول پک دارای ساختمان الیگومری (Oligomer) می باشد، که علت کاهش pH می باشد و این باعث کاهش هزینه های خنثی سازی بعد از انعقاد می باشد. از این محصول برای حذف کدورت آب و پساب و بهبود کیفیت آب است.فاده می کنند. پلی آلومینیوم کلراید محدودیت دمایی ندارد.

آلومینیوم سومین عنصر فراوان در پوسته زمین بعد از اکسیژن و سیلیکون است.، اما مانند بسیاری از منابع زمین، عرضه آن محدود است.. پلی آلومینیوم کلراید جزء دسته نمک های حاصل از آلومینیوم است. و یک منعقد کننده یا لخته ساز (کواگولانت) است. که دارای ساختار پلیمری می باشد. نام دیگر این محصول آلومینیوم کلراید هیدراته (ACH) است. و با کد اختصاری PAC شناخته می شود. پک دارای فرمول شیمیایی Al

پک تحت عنوان یک منعقد کننده برای لخته سازی و رفع کدورت یا کم کردن TDS آب یا پساب عملیات ناپایدارسازی را روی کلوئیدها انجام می دهد که این کار از طریق جذب روی سطح ذرات کلوئیدی و ایجاد پل، اتصالی بین ذره- پلیمر- ذره، انجام می‌دهد. در واقع پک از طریق تولید یون های هیدروکسیل و پلیمرهای آنیونی چندظرفیتی، باعث تشکیل فلاک ها و ماکرو مولکول های غیرآلی الکتریکی بزرگ که همان لخته ها هستند، در آب می گردد. این مکانیزم سرعت ناپایدارسازی ذره‌ای و در واقع سرعت ته نشینی کلوئیدها را افزایش می دهد، در نتیجه رشد جداسازی و ته نشینی بهتر و سریع تر رخ می دهد. محدوده کارایی این محصول در pH بین الی می باشد. مصرف پک باعث کاهش ناخالصی های آلی آب می گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر