تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلراید در شهرک صنعتی پرند

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

شهرک صنعتی پرند تعداد کارخانه ها و شرکتهای موجود در این شهرک بیش از شرکت می باشد.«منبع گوگل» فهرست کامل و آمار شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی پرند همراه با آدرس و شماره تلفن در گوگل به راحتی قابل دسترس می باشند. پل شهرک صنعتی از ٫٫ راه افتاده. روکش آسفالتی که تقریباً اوایل سال انجام دادند هنوز هم نواقص داره که بعضاً پر خطره،در این جاده با احتیاط رانندگی کنید مخصوصاً شب. خیابان های خود شهرک روکش آسفالت خوبی نداره و در بعضی از قسمتها کلا خاکی و پر از چاله های عمیق هستش با دقت رانندگی کنید. تپسی در شهرک صنعتی پرند سرویس برگشت نداره(مثال؛میشه از تهران با تپسی بری شهرک صنعتی پرند ولی برای برگشت از داخل شهرک صنعتی پرند نمیشه تپسی بگیری ولی با اسنپ میشه رفت و برگشت و این درحالیه که خود شهرک پر از آژانس و شرکت های باربری هستش. پیشنهاد میکنم برای رفت و آمد و جابجایی کالا از شرکت های باربری و مسافری داخل شهرک است.فاده کنید. موفق باشید.

که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;


با در نظر گرفتن ساختار پلی آلومینیوم کلراید فلاک یا لخته های حاصل از این محصول، در می یابیم که این فلاک ها دارای پایداری بیشتری با ناخالصی های معلق در آب هستند. اصولا فلاک های بزرگتر باعث حجم کمتر رسوب می شوند. همچنین، به علت بهبود در فرآیند فلوکولاسیون یا لخته سازی، مقدار آلومینیوم باقیمانده در آب تصفیه شده، خیلی ناچیز است.. لازم است. بدانید که است.فاده از پک، تولید آلودگی کمتری دارد.

پک نسبت به منعقد کننده های دیگر دارای درصد خلوص بالاتر، وزن مولکولی بالاتر و خاصیت منعقدکنندگی بهتری می باشد. این محصول با درصد خلوص های درصد، درصد و درصد به بازار عرضه می شود. بخش آلومینیومی موجود در مولکول پک دارای ساختمان الیگومری (Oligomer) می باشد، که علت کاهش pH می باشد و این باعث کاهش هزینه های خنثی سازی بعد از انعقاد می باشد. از این محصول برای حذف کدورت آب و پساب و بهبود کیفیت آب است.فاده می کنند. پلی آلومینیوم کلراید محدودیت دمایی ندارد.

پک به عنوان یک منعقد کننده عمل می کند. این ماده برای لخته سازی، رفع کدورت، کم کردن TDS آب یا پساب عملیات ناپایدارسازی روی کلوئیدها مصرف می شود. این کار از طریق جذب روی سطح ذرات کلوئیدی و ایجاد پل اتصالی بین ذره، پلیمر و ذره، انجام می شود. مکانیزم پک به گونه ای است. که از طریق تولید یون های هیدروکسیل و پلیمرهای آنیونی چند ظرفیتی، باعث تشکیل فلاک های سنگین و ماکرو مولکول های غیرآلی بزرگ که همان لخته ها هستند، در آب می شود. این مکانیزم سرعت ناپایدارسازی ذره‌ای و سرعت ته نشینی کلوئیدها را افزایش می دهد. در نتیجه جداسازی و ته نشینی بهتر و سریع تر انجام می شود. محدوده ی pH آن بین الی می باشد. مصرف پک باعث کاهش ناخالصی های آلی آب می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر