تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلراید در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در سال‌های اخیر، پلی آلومینیوم کلراید (Poly Aluminium Chloride) – که به اختصار PAC نامیده می‌شود-  به طور گسترده به عنوان جایگزینی برای دو منعقدکننده قدیمی سولفات آلومینیوم و کلروفریک مورد است.فاده قرار گرفته است.. در حال حاضر پلی آلومینیوم کلراید (پَک) در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، چین، ایتالیا، فرانسه و انگلستان به یکی از رایج‌ترین منعقد کننده‌های مورد است.فاده در تصفیه آب و فاضلاب تبدیل شده است.. در ایران نیز بسیاری از صنایع این ماده را به عنوان جایگزین منعقد کننده‌های قدیمی مورد است.فاده قرار داده‌اند.

پک نسبت به سایر منعقد کننده ها، درصد خلوص بالاتر، وزن مولکولی بالاتر و خاصیت منعقدکنندگی بیشتری دارد. این محصول با درصد خلوص های %، % و % به بازار عرضه می گردد. بخش آلومینیومی موجود در مولکول پک دارای ساختمان الیگومری Oligomer است.، که علت کاهش pH می باشد. این خاصیت باعث کاهش هزینه های خنثی سازی بعد از فرآیند انعقاد می شود. از پلی آلومینویم کلراید (PAC) به منظور حذف کدورت آب و پساب و بهبود کیفیت آب است.فاده می شود. این ماده محدودیت دمایی ندارد یعنی در هر دمایی قابل مصرف است..

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم مجموعه بازرگانی شیمیایی الساپا، با سابقه ی بسیار عالی و درخشان در حوزه ی خرید- فروش، صادرات- واردات انواع مواد پلیمری و شیمیایی (پلی آلومینیوم کلراید صنعتی، ایزو بوتانول و ...) مشغول به فعالیت هستند و توانسته اند که بدون هیچ واسطه ای، این ماده صنعتی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به هستند برسانند و در نهایت موفقیت های بسیار فراوانی در این حیطه کسب کنند.



( تولید و ساخت ) های دیگر