تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلرید در تهران

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


در سال‌های اخیر، پلی آلومینیوم کلراید (Poly Aluminium Chloride) – که به اختصار PAC نامیده می‌شود-  به طور گسترده به عنوان جایگزینی برای دو منعقدکننده قدیمی سولفات آلومینیوم و کلروفریک مورد است.فاده قرار گرفته است.. در حال حاضر پلی آلومینیوم کلراید (پَک) در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، چین، ایتالیا، فرانسه و انگلستان به یکی از رایج‌ترین منعقد کننده‌های مورد است.فاده در تصفیه آب و فاضلاب تبدیل شده است.. در ایران نیز بسیاری از صنایع این ماده را به عنوان جایگزین منعقد کننده‌های قدیمی مورد است.فاده قرار داده‌اند.

این ماده یک ترکیب پلیمری معدنی است. که است.فاده از آن در سالهای اخیر به سرعت گسترش یافته و به عنوان منعقد کننده برای از بین بردن کدری آب است.فاده می شود. پلی الومینیوم کلراید (پک)جایگزین مناسبی برای منعقد کننده های معدنی اولیه ای مانند (الوم و کلروفریک) می باشد. مونومر های این پلیمر در واقع یک کمپلکس دو هسته ای از الومینیوم هستند که شامل یونهای هیدروکسید و کلراید و در بعضی از انواع آنها محتوی یون های سولفات می باشد.

این روش از نظر هزینه مصرف انرژی مقرون به صرفه است. ولی از نظر خلوص نسبت به سایر روش ها خلوص پایین تری دارد. در فرآیند تولید فلزات سنگین بسیاری تولید می شود که به شدت مخرب محیط زیست می باشند و برای پالایش پسماند و حذف این مواد زاید مستلزم هزینه بالایی می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر