تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلرید در رودهن

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جاهای دیدنی رودهن می‌توان پارک مرکزی شهر، شهربازی، کمپ مسافرتی رودهن و کمپ محمد داغی واقع در بام رودهن را نام برد. این مکان‌ها دارای امکاناتی نظیر آلاچیق، فضای سبز، رستوران، فضای پیاده‌روی و&#; برای تفریح، است.راحت و اقامت مسافران است..

آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.

نزدیکی به جاده‌های اصلی تهران – شمال (هراز و فیروزکوه) نیز از عوامل مؤثر در رشد چشمگیر این شهر بود و طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۵۵، جمعیت رودهن و حومه تنها چهار هزار نفرگزارش شد و پس از تقریباً یک دهه، تا زمان تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، جمعیت شهر به بیش از سیزده هزار نفر رسید. با توجه به تأسیس این مرکز آموزش عالی و گسترش سریع آن، بافت جمعیتی این شهر نیز به سرعت تغییر یافت. حضور چند هزار دانشجو که به صورت جمعیت شناور در طول روز به این شهر وارد و از آن خارج می‌شدند، اقامت حداقل دو تا سه هزار از این دانشجویان در این شهر در خوابگاه‌ها و خانه‌های است.یجاری، موج مهاجرت از اطراف و حتی شهرهای دیگر به ویژه شهرستان‌های است.ان مازندران، خراسان و است.انهای دیگر سبب شد که در سرشماری ۵ جمعیت این شهر به بیش از دو برابر افزایش یابد.


در سال‌های اخیر، پلی آلومینیوم کلراید (Poly Aluminium Chloride) – که به اختصار PAC نامیده می‌شود-  به طور گسترده به عنوان جایگزینی برای دو منعقدکننده قدیمی سولفات آلومینیوم و کلروفریک مورد است.فاده قرار گرفته است.. در حال حاضر پلی آلومینیوم کلراید (پَک) در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، چین، ایتالیا، فرانسه و انگلستان به یکی از رایج‌ترین منعقد کننده‌های مورد است.فاده در تصفیه آب و فاضلاب تبدیل شده است.. در ایران نیز بسیاری از صنایع این ماده را به عنوان جایگزین منعقد کننده‌های قدیمی مورد است.فاده قرار داده‌اند.

برای تصفیه آب خصوصا تهیه آب اشامیدنی فرایند های مختلفی بر روی آب صورت می پذیرد تا آبی سالم و قابل شرب تهیه شود.فعالیت های تصفیه آب شامل انعقاد، لخته سازی، فیلتراسیون و ضدعفونی کردن است.. به منظور حذف آلاینده های جامد ومایع و جداسازی آنها از فرآیند های انعقاد و لخته سازی است.فاده می شود که درصورت کاربرد موثر این روش میتواند میزان آلاینده های آلی و غیر آلی موجود در اب را به میزان است.اندارد و یا حتی کمتر از آن برساند.

در سالهاي اخیر است.فاده از ترکیبات پلیمری الومینیوم نظیر PAC برای است.فاده در فرآیند انعقــاد و لختــه ســازی در صــنایع تصفیه آب وفاضلاب در کشور هاي اروپایی، ژاپـن و آمریکـاي شـمالی بدلیل در دسترس بودن و قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن مورد توجه قرار گرفته است.. تحقیقات نشان داد که این محصولات نسبت به دیگر منعقد کننده های متداول دارای مزیت های فراوانی مانند: راندمان حذف جامدات معلـق و مـواد آلـی، مصـرف کمتر قلیاییت محیط به دلیل خنثی بودن ترکیب و تولیـد  لجــن کمتــرهستند.



( تولید و ساخت ) های دیگر