تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلرید در شمال تهران

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران در منطقه از محبوب ترین و بهترین جاها برای سکونت و همچنین زندگی می باشند. علت هم این است. که در این منطقه، تعداد بسیار زیادی جاذبه گردشگری، تفریحی، و همچنین مراکز خرید وجود دارد. از جمله جاذبه های گردشگری در منطقه تهران می توان به پارک ها و بوستان های متعدد اشاره کرد. از جمله این پارک ها می توان به پارک شهر آرا، پارک نهج البلاغه، پارک ژوراسیک، پارک پردیسان، پارک پرواز، پارک گفتگو، اشاره کرد. اما سایر جاذبه های دیدنی و گردشگری در منطقه تهران و همچنین محله های شمال تهران می توان به برج میلاد، موزه تنوع زیستی واقع در پارک پردیسان، امام زاده عینعلی و زینعلی، اشاره کرد. این منطقه از تهران دارای زیباترین بخش ها و بهترین مراکز می باشد که بازدید از آن ها بی ضرر نیست.

تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..

منطقه یکی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود که در مرکز تهران واقع است.. از مهمترین مشخصات این منطقه قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است.. محله های این منطقه عبارتند از :


در صورتی که قصد دارید مقدار زیادی پلی آمونیوم کلرید تهیه و نگهداری نمایید، حتما آن ها را در مخازن پوشیده شده با فولاد، لاستیک با روکش پلاستیکی، FRP و یا مخازن پلاستیکی قرار دهید. برای مقادیر کمتر، ظروف از جنس پلی اتیلنیا دو لایه پلی اتیلن قابل قبول است..

فرآیند انعقاد از جایگاه ویژه ای در فرآیند تصفیه برخوردار است.. سولفات آلومینیوم و کلروفریک متداول ترین منعقد کننده های اولیه (Primary coagulant) مورد است.فاده در تصفیه آب به منظور حذف کدورت می باشند. در سال های اخیر poly aluminum chloride  که به اختصار PAC نام دارد به طور گسترده ای به عنوان جایگزینی برای دو منعقدکننده قدیمی (Al(SO و کلروفریک مورد است.فاده قرار گرفته است.. این ماده در حال حاضر در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، چین، ایتالیا، فرانسه و انگلستان به یکی از رایج ترین منعقد کننده های مورد است.فاده در تصفیه آب تبدیل شده است.. بسیاری از صنایع در ایران، این ماده را به عنوان جایگزین منعقد کننده های قدیمی مورد است.فاده قرار داده اند.

امروزه در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، فرانسه، ایتالیا، انگلستان و چین، از این ماده برای تصفیه آب است.فاده می شود. در واقع با اضافه شدن پلی آلومینیوم کلراید به آب آلوده و تصفیه نشده، مواد اضافی موجود در آن منعقد شده و به صورت رسوب، ته نشین می شوند. به این ترتیب فرایند تصفیه آب به راحتی با است.فاده از PAC انجام می شود. برخی از مزایای است.فاده از این ماده در تصفیه آب عبارت است. از:



( تولید و ساخت ) های دیگر