فروش پلی آلومینیوم کلرید در شمال تهران

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.


با توجه به کیفیت خوب این مواد از آن برای از بین بردن آلاینده ها، جداسازی ذرات و جهت زلال کردن آب است.فاده می کنند. پک با ویژگی های متمایز خود می تواند جایگزین مناسبی باشد و در کارخانجات تولید نشاسته، لبنیات و غیره مصرف می شود که مشکلات زیست محیطی ایجاد نمی کند.

در سالهاي اخیر است.فاده از ترکیبات پلیمری الومینیوم نظیر PAC برای است.فاده در فرآیند انعقــاد و لختــه ســازی در صــنایع تصفیه آب وفاضلاب در کشور هاي اروپایی، ژاپـن و آمریکـاي شـمالی بدلیل در دسترس بودن و قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن مورد توجه قرار گرفته است.. تحقیقات نشان داد که این محصولات نسبت به دیگر منعقد کننده های متداول دارای مزیت های فراوانی مانند: راندمان حذف جامدات معلـق و مـواد آلـی، مصـرف کمتر قلیاییت محیط به دلیل خنثی بودن ترکیب و تولیـد  لجــن کمتــرهستند.

برای تصفیه آب خصوصا تهیه آب اشامیدنی فرایند های مختلفی بر روی آب صورت می پذیرد تا آبی سالم و قابل شرب تهیه شود.فعالیت های تصفیه آب شامل انعقاد، لخته سازی، فیلتراسیون و ضدعفونی کردن است.. به منظور حذف آلاینده های جامد ومایع و جداسازی آنها از فرآیند های انعقاد و لخته سازی است.فاده می شود که درصورت کاربرد موثر این روش میتواند میزان آلاینده های آلی و غیر آلی موجود در اب را به میزان است.اندارد و یا حتی کمتر از آن برساند.



( فروش ) های دیگر