تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلرید در شهر سنگ تهران

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.


پک تحت عنوان یک منعقد کننده برای لخته سازی و رفع کدورت یا کم کردن TDS آب یا پساب عملیات ناپایدارسازی را روی کلوئیدها انجام می دهد که این کار از طریق جذب روی سطح ذرات کلوئیدی و ایجاد پل، اتصالی بین ذره- پلیمر- ذره، انجام می‌دهد. در واقع پک از طریق تولید یون های هیدروکسیل و پلیمرهای آنیونی چندظرفیتی، باعث تشکیل فلاک ها و ماکرو مولکول های غیرآلی الکتریکی بزرگ که همان لخته ها هستند، در آب می گردد. این مکانیزم سرعت ناپایدارسازی ذره‌ای و در واقع سرعت ته نشینی کلوئیدها را افزایش می دهد، در نتیجه رشد جداسازی و ته نشینی بهتر و سریع تر رخ می دهد. محدوده کارایی این محصول در pH بین الی می باشد. مصرف پک باعث کاهش ناخالصی های آلی آب می گردد.

این ماده یک ترکیب پلیمری معدنی است. که است.فاده از آن در سالهای اخیر به سرعت گسترش یافته و به عنوان منعقد کننده برای از بین بردن کدری آب است.فاده می شود. پلی الومینیوم کلراید (پک)جایگزین مناسبی برای منعقد کننده های معدنی اولیه ای مانند (الوم و کلروفریک) می باشد. مونومر های این پلیمر در واقع یک کمپلکس دو هسته ای از الومینیوم هستند که شامل یونهای هیدروکسید و کلراید و در بعضی از انواع آنها محتوی یون های سولفات می باشد.

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم مجموعه بازرگانی شیمیایی الساپا، با سابقه ی بسیار عالی و درخشان در حوزه ی خرید- فروش، صادرات- واردات انواع مواد پلیمری و شیمیایی (پلی آلومینیوم کلراید صنعتی، ایزو بوتانول و ...) مشغول به فعالیت هستند و توانسته اند که بدون هیچ واسطه ای، این ماده صنعتی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به هستند برسانند و در نهایت موفقیت های بسیار فراوانی در این حیطه کسب کنند.



( تولید و ساخت ) های دیگر