تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلرید در شهرک صنعتی شمس آباد

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


پک به عنوان یک منعقد کننده عمل می کند. این ماده برای لخته سازی، رفع کدورت، کم کردن TDS آب یا پساب عملیات ناپایدارسازی روی کلوئیدها مصرف می شود. این کار از طریق جذب روی سطح ذرات کلوئیدی و ایجاد پل اتصالی بین ذره، پلیمر و ذره، انجام می شود. مکانیزم پک به گونه ای است. که از طریق تولید یون های هیدروکسیل و پلیمرهای آنیونی چند ظرفیتی، باعث تشکیل فلاک های سنگین و ماکرو مولکول های غیرآلی بزرگ که همان لخته ها هستند، در آب می شود. این مکانیزم سرعت ناپایدارسازی ذره‌ای و سرعت ته نشینی کلوئیدها را افزایش می دهد. در نتیجه جداسازی و ته نشینی بهتر و سریع تر انجام می شود. محدوده ی pH آن بین الی می باشد. مصرف پک باعث کاهش ناخالصی های آلی آب می شود.

با واکنش آلومینیوم با اسید کلریدریک می توان کلرهیدرات آلومینیوم را به صورت تجاری تولید کرد. تعدادی از مواد اولیه حاوی آلومینیوم می تواند مورد است.فاده قرار گیرد، از جمله فلز آلومینیوم ، تری هیدرات آلومینا ، کلرید آلومینیوم ، سولفات آلومینیوم و ترکیبات این مواد. این محصولات می توانند حاوی نمک های محصول جانبی مانند کلرید سدیم،  کلسیم، منیزیم یا سولفات باشند.

پلی آلومینیوم کلراید صنعتی یا به عبارت دیگر آلومینیوم کلراید هیدارته، از لحاظ شیمیایی پلیمر معدنی می باشد که مونومر این ماده کمپلکس دو هسته ای از جنس آلومینیوم است.. برای تولید این ترکیب شیمیایی خاص بایستی دو ماده به نام های ( اسید کلریدریک و هیدروکسید و آلومینیوم) با هم ترکیب شوند تا محلول نهایی به دست آمده آب و PAC باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر