تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلرید در قرچک

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..


پلی آلومینیوم کلراید چیست؟ آلومینیوم کلرید هیدراته از لحاظ ترکیب، پلیمری معدنی است. که مونومر آن یک کمپلکس دو هسته ای از آلومینیوم می باشد. این ماده از واکنش هیدروکسید آلومینیوم و اسید کلریدریک بدست می آید و یکی از منعقد کننده ها و پلی الکترولیت های پرکاربرد در صنایع تصفیه اب است..

در آب سرد و با pH بالاتر(قلیایی) نتایج بهتری بدست می آید این ماده نباید باسایر مواد شیمیایی ترکیب شود. PAC باید پس از رقیق شدن است.فاده شود.مقدار و دوز مصرفی آن بین - گرم در هر تن است. ولی مقدار مصرف دقیق ان باید با توجه به انالیز تعیین شود.

پلی آلومینیوم کلراید صنعتی یا به عبارت دیگر آلومینیوم کلراید هیدارته، از لحاظ شیمیایی پلیمر معدنی می باشد که مونومر این ماده کمپلکس دو هسته ای از جنس آلومینیوم است.. برای تولید این ترکیب شیمیایی خاص بایستی دو ماده به نام های ( اسید کلریدریک و هیدروکسید و آلومینیوم) با هم ترکیب شوند تا محلول نهایی به دست آمده آب و PAC باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر