فروش پلی آلومینیوم کلرید در لواسان

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.

اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..


برای تصفیه آب خصوصا تهیه آب اشامیدنی فرایند های مختلفی بر روی آب صورت می پذیرد تا آبی سالم و قابل شرب تهیه شود.فعالیت های تصفیه آب شامل انعقاد، لخته سازی، فیلتراسیون و ضدعفونی کردن است.. به منظور حذف آلاینده های جامد ومایع و جداسازی آنها از فرآیند های انعقاد و لخته سازی است.فاده می شود که درصورت کاربرد موثر این روش میتواند میزان آلاینده های آلی و غیر آلی موجود در اب را به میزان است.اندارد و یا حتی کمتر از آن برساند.

منعقد کننده های قدیمی، لایه مضاعف الکتریکی اطراف ذره کلوئیدی ایجاد کرده و با فشردگی آن ها، باعث کاهش پایداری می شوند. پلی آلومینیوم کلراید برای ایجاد این ناپایداری عملکرد متفاوتی دارد. این ماده به سطح ذره کلوییدی جذب شده و پل های اتصالی ذره_پلیمر_ذره ایجاد می کند. به این ترتیب ذرات با سرعت بیشتری پایداری خود را از دست داده و در نهایت از یکدیگر جدا می شوند.

در سالهاي اخیر است.فاده از ترکیبات پلیمری الومینیوم نظیر PAC برای است.فاده در فرآیند انعقــاد و لختــه ســازی در صــنایع تصفیه آب وفاضلاب در کشور هاي اروپایی، ژاپـن و آمریکـاي شـمالی بدلیل در دسترس بودن و قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن مورد توجه قرار گرفته است.. تحقیقات نشان داد که این محصولات نسبت به دیگر منعقد کننده های متداول دارای مزیت های فراوانی مانند: راندمان حذف جامدات معلـق و مـواد آلـی، مصـرف کمتر قلیاییت محیط به دلیل خنثی بودن ترکیب و تولیـد  لجــن کمتــرهستند.



( فروش ) های دیگر