تولید و ساخت پلی آلومینیوم کلرید در ورامین

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.


پک نسبت به سایر منعقد کننده ها، درصد خلوص بالاتر، وزن مولکولی بالاتر و خاصیت منعقدکنندگی بیشتری دارد. این محصول با درصد خلوص های %، % و % به بازار عرضه می گردد. بخش آلومینیومی موجود در مولکول پک دارای ساختمان الیگومری Oligomer است.، که علت کاهش pH می باشد. این خاصیت باعث کاهش هزینه های خنثی سازی بعد از فرآیند انعقاد می شود. از پلی آلومینویم کلراید (PAC) به منظور حذف کدورت آب و پساب و بهبود کیفیت آب است.فاده می شود. این ماده محدودیت دمایی ندارد یعنی در هر دمایی قابل مصرف است..

مواد معدنی مانند خاک رس ،لجن،باکتری و ویروس ها و آلاینده های آلی همچون آزبست یا سیلیکات ها موادی هستند که به دلیل وزن کم در آب معلق می باشند و باعث کدری آب می شوند. این دسته از مواد که عامل کدر شدن آب هستند کلوئید نام دارند. حذف کدری آب یکی از مهمترین اقداماتی است. که در فرایند های تصفیه آب لازم است. صورت پذیرد زیرا عوامل کدر کننده موجود در آب میتواند باعث بروز بیماری و به خطر انداختن سلامتی شوند.برای حذف این ذرات از کواگولانت ها است.فاده میشود. نمک های آلومینیوم مانند PAC و آلوم از مرسوم ترین کواگولانت ها یا منعقدکننده های  در صنایع تصفیه آب میباشند. است.فاده از این ماده علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه میباشد در حذف کدری آب بسیار موثر است..حضور کلر در ساختار شیمیایی این ماده در حذف باکتری های موجود درآب بسیار کاربردی می باشد.

در سالهاي اخیر است.فاده از ترکیبات پلیمری الومینیوم نظیر PAC برای است.فاده در فرآیند انعقــاد و لختــه ســازی در صــنایع تصفیه آب وفاضلاب در کشور هاي اروپایی، ژاپـن و آمریکـاي شـمالی بدلیل در دسترس بودن و قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن مورد توجه قرار گرفته است.. تحقیقات نشان داد که این محصولات نسبت به دیگر منعقد کننده های متداول دارای مزیت های فراوانی مانند: راندمان حذف جامدات معلـق و مـواد آلـی، مصـرف کمتر قلیاییت محیط به دلیل خنثی بودن ترکیب و تولیـد  لجــن کمتــرهستند.



( تولید و ساخت ) های دیگر