فروش پودر معدنی و صنعتی در بومهن

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


این دستگاه اغلب در کارخانه های فولاد و بازیافت به منظور خردایش قراضه و یا برای خردایش چوب و ذغال بکار میرود. برای خردایش کلوخه ها نرم اما میتواند گزینه ای ایدئالی باشد چرا که سنگ شکن فکی برای این دسته از متریال ها میتواند بازدهی کمتری نسبت به شریدر داشته باشد.

شروع به کار، کارخانه تولیدی نرم کوبان در سال در زمینی به مساحت متر مربع با زیر بنای متر و تجهیز سالن های سر پوشیده و ایزوله به جهت جلوگیری از ورود ضایعات و گرد و غباراز خارج ، به انضمام متر مربع زمین که به بتون مصلح می باشد جهت شس...

جت میل قادر است. حتی مواد سخت را تا میکرون آسیاب کند. یمی از دلایل انتخاب این آسیاب توان خردایش متریال با سختی بالا مانند سیلیس و آلومینا و با اندازه متوسط ذرات تا ۵ میکرون است.. حداکثر ظرفیت این آسیاب نیز تن در ساعت می باشد. 



( فروش ) های دیگر