فروش پودر معدنی و صنعتی در تهران

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.


یک نوع سنگ رسوبى تبخیرى است. که کانى عمده تشکیل دهنده آن دولومیت (کربنات کلسیم منیزیم) است.. کانی دولومیت که جز کانیهای دسته کربنات به شمار می رود، یک کربنات رومبوئدرال متعلق به سیستم بلوری تری گونال یا هگزاگونال است. یعنی در سیستم هگزاگونال متبلور میشود و ساختمان آن شبیه کلسیت است. و در کانسارهای جانشینی در رگه ها، در سنگهای رسوبی و سنگهای دگرگونی زیاد یافت می شود . فرمول شیمیایی آن CaMg(Co) می باشد .

اکثر آسیاب های میکرونیزه از سیستم دانه بندی و جداسازی بهره می برند. بدینصورت که بعد از ورود مواد به داخل محفظه و شروع فرایند خردایش، یک پره گردان که با نام سپراتور شناخته می شود با گردش سریع مانع از خروج ذرات با اندازه درشتر از اندازه مورد نظر از آسیاب می شوند. در داخل محفظه خردایش تا جایی پیش میرود که تمامی مواد به سایز دلخواه سیده باشند. برای خروج مواد از آسیاب از مکش فن مکنده است.فاده می شود. فن با ایجاد مکش قوی (بسته به حجم کاری) ذرات را از درون آسیاب میمکد، ذرات برای جداشدن از هوا وارد سازه های بنام سیکلون جداکننده یا   Cyclone sperator می شود، در اینجا بسته به اندازه و چگالی مواد، تا درصد مواد از هوا جدا و در زیر سازه ذخیر می شوند. میزان باقی مانده نیز از قسمت بالای سیکلون جداکنند مجدد با نیروی فن به سمت محفظه ای با نام غبارگیر کشیده می شوند. در اینجا مواد با است.فاده از فیلترهای کیسه ای از هوا جدا میشود و هوا نیز بعد از عبور از کیسه ها به درون فن و سپس  در هوای آزاد رها می شود. تقریبا تا . درصد مواد از هوا جدا می شود، به نحوی که در اگزوز فن غباری مشاهده نمی شود.

تالک سیلیکات منیزیم آبدار است.. این کانی در طبیعت بطور کلی در سنگهای دگرگونی یافت می شود. ترکیب شیمیایی تالک و کانیهای همراه آن شامل سرپانتین ، کلریت ، آنتوفیلیت ، ترمولیت ، دیوسپید ، دولومیت و کلسیت می باشد . مهمترین مصارف تالک در صنایع کاغذ سازی، پلاستیک، سرامیک، رنگ سازی، پوشش بام، دارویی، لوازم آرایشی، لاستیک، خوراک دام، کنترل آلودگی، پولیش و کشاورزی کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر