فروش پودر معدنی و صنعتی در رودهن

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!


ACM یا ایکرکلاسیفایر میل مکانیزم تنش مکانیکی را به منظور کاهش اندازه ذرات بکار میگیرد. تنش اول توسط چکش ها توسط تماس و ضربه مستقیم چکش ها به پودر سیال شده وارد می شود. تنش دوم اصطکاک بین ذرات است. که بوسیله گرداب های ایجاد شده در نزدیک لبه چکش های متحرک ایجاد میشود. این مکانیزم ،۸ درصد کل اثر برخورد و درصد کل اثر اصطکاک را برعهده دارند..

تالک سیلیکات منیزیم آبدار است.. این کانی در طبیعت بطور کلی در سنگهای دگرگونی یافت می شود. ترکیب شیمیایی تالک و کانیهای همراه آن شامل سرپانتین ، کلریت ، آنتوفیلیت ، ترمولیت ، دیوسپید ، دولومیت و کلسیت می باشد . مهمترین مصارف تالک در صنایع کاغذ سازی، پلاستیک، سرامیک، رنگ سازی، پوشش بام، دارویی، لوازم آرایشی، لاستیک، خوراک دام، کنترل آلودگی، پولیش و کشاورزی کاربرد دارد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است. که همه تجهیزات کاهش سایز و آسیاب های میکرونیزه طیف مشخصی از مواد از لحاظ اندازه را میتوانند خردایش کنند. مثلا امکان آسیاب تکه های سنگ با اندازه متوسط سانتیمتر برای آسیاب جت میل میسر نمی باشد به همین دلیل اکثر مواقع نیاز است. که سیستم پیش خردایش مناسبی در نظر گرفته شود.



( فروش ) های دیگر