فروش پودر معدنی و صنعتی در شرق تهران

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


آلودگی صوتی ناشی از فعالیت کل خط بیشتر مربوط به فن غبارگیر مجموعه می باشد. هر چند با تمهیداتی مانند ایزوله کردن فن یا قرار دادن اگزوز میتوان تا حد زیادی از این آلودگی را کاهش داد اما باید در نظر داشته باشید که صدای فن نزدیک به ۵ دسیبل است..

اکثر آسیاب های میکرونیزه از سیستم دانه بندی و جداسازی بهره می برند. بدینصورت که بعد از ورود مواد به داخل محفظه و شروع فرایند خردایش، یک پره گردان که با نام سپراتور شناخته می شود با گردش سریع مانع از خروج ذرات با اندازه درشتر از اندازه مورد نظر از آسیاب می شوند. در داخل محفظه خردایش تا جایی پیش میرود که تمامی مواد به سایز دلخواه سیده باشند. برای خروج مواد از آسیاب از مکش فن مکنده است.فاده می شود. فن با ایجاد مکش قوی (بسته به حجم کاری) ذرات را از درون آسیاب میمکد، ذرات برای جداشدن از هوا وارد سازه های بنام سیکلون جداکننده یا   Cyclone sperator می شود، در اینجا بسته به اندازه و چگالی مواد، تا درصد مواد از هوا جدا و در زیر سازه ذخیر می شوند. میزان باقی مانده نیز از قسمت بالای سیکلون جداکنند مجدد با نیروی فن به سمت محفظه ای با نام غبارگیر کشیده می شوند. در اینجا مواد با است.فاده از فیلترهای کیسه ای از هوا جدا میشود و هوا نیز بعد از عبور از کیسه ها به درون فن و سپس  در هوای آزاد رها می شود. تقریبا تا . درصد مواد از هوا جدا می شود، به نحوی که در اگزوز فن غباری مشاهده نمی شود.

ACM یا ایکرکلاسیفایر میل مکانیزم تنش مکانیکی را به منظور کاهش اندازه ذرات بکار میگیرد. تنش اول توسط چکش ها توسط تماس و ضربه مستقیم چکش ها به پودر سیال شده وارد می شود. تنش دوم اصطکاک بین ذرات است. که بوسیله گرداب های ایجاد شده در نزدیک لبه چکش های متحرک ایجاد میشود. این مکانیزم ،۸ درصد کل اثر برخورد و درصد کل اثر اصطکاک را برعهده دارند..



( فروش ) های دیگر