فروش پودر معدنی و صنعتی در شهرک صنعتی فیروزکوه

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


شرکت سمات صنعت سپاهان بصورت تخصصی در زمینه انواع آسیاب های میکرونیزه (همچنین برای مواد با ویژگیهای خاص) فعالیت مینماید و با کسب دانش فنی و تکنولوژی بالای این دستگاهها آمادگی ارائه مشاوره، طراحی و ساخت و بهینه سازی انواع دستگاه های آسیاب با کاربرد و ب...

باریت ترکیب طبیعی سولفات باریم به فرمول BaSO می باشد که به نام Heavy Spar نیزشناخته می شود که جزوگروه سولفاتها می باشد. نام باریت از واژه یونانی barys به معنای سنگین و به دلیل سنگینی ویژه و بالای آن گرفته شده است.. باریت در حالت معمولی سفید رنگ تا خاکستری روشن است. ولی به رنگهای متمایل به آبی، قهوه ای یا سیاه نیز دیده میشود. باریت یک کانی اوپک (Opeque) تیره بوده و دارای جلای صدفی تا شیشه ای می باشد. نمونه های تیپ یک آن به صورت بلورهای ارترومبیک کشیده دیده می شود اما باریت تجارتی به صورت دانه دانه، توده های بلورین و یا قلوه ای تهیه می شود . وزن مخصوص این کانی / تا / می باشد. وزن مخصوص بالای باریت کمک زیادی  به شناسایی آن میکند. سختی باریت دارای دامنه تغییرات قابل مالحظهای میباشد و از ۵/ تا ۵/   متغیر می باشد که معموال نواحی مختلف باریت با سختی متفاوتی را تولید مینمایند.

تحقیقات اخیر نشان داده است. که علاوه بر مزایای فوق الذکر، بنتونیت مزیت های دیگری برای دام ها و ماکیان دارد. از جمله اینکه باعث کاهش سرعت سیستم هضم غذا شده و اجازه می دهد تا بهره وری از مواد غذایی بهتر صورت بگیرد و همچنین روی کنترل برخی مواد سمی در بدن حیوانات نقش مناسبی ایفا می کند.



( فروش ) های دیگر