فروش پودر معدنی و صنعتی در لواسان

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.

به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.

وقتی به منطقه‌ای سفر می کنید، امتحان کردن غذاهای محلی آن منطقه شما را با فرهنگ آن محل آشنا می‌کند. مردم لواسان نیز در فصل‌های مختلف غذاهای محلی خود را طبخ و میل می‌کنند. برخی از این غذاها در دیگر شهرهای اطراف لواسان نیز دیده می‌شود. اما مهم‌ترین غذاهای محلی لواسان به شرح زیر است..


مهمترین کانیهای باریم دار عبارتند از سولفات باریم (BaSO) و ویتریت .(BaCO)   میزان فراوانی باریت بیشتر از ویتریت است.. باریت در طبیعت به صورت رگه ای ، لایه ای و بر جای مانده یافت می شود . باریت یکی از کانیهای عادی رگه ها است. و معمولا همراه کوارتز و کلسیت ظاهر می شود. همچنین در سنگهای آهکی و ماسه سنگ نیز دیده می شود. صفت مشخصه مهم باریت این است. که در مقایسه با سایر مواد غیرفلزی بسیار سنگین می باشد

در این نوع خرد کن دو غلطک در جهت عکس یکدیگر می چرخند. مواد بین این دو غلطک بصورت یکنواخت ریخته و خرد می شود.سادگی مکانیزم و آسان بودن عملکرد، دو خصوصیت بارز این خرد کن می باشند. دور ریز در پروسه خرد شدن مواد نسبتا اندک می باشد، نکته ای که این دستگاه را به یک دستگاه ایده ال برای نصب و است.فاده، در موارد زیر تبدیل کرده است..

در شیشه سازی به عنوان همگن کننده ماده مذاب ، کاهش حباب و در درخشندگی و شفافیت محصول کاربرد دارد. شیشه های حاوی باریم شفافتر و درخشنده تر از شیشه های سربی و یا CaO هستند. سرامیکهای پیشرفته حاوی باریم در صنایع الکترونیک، کندانسور ، گوشی، بلندگو و تلفن و مغناطیس دائم کاربرد دارند.



( فروش ) های دیگر