فروش پودر معدنی و صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در شیشه سازی به عنوان همگن کننده ماده مذاب ، کاهش حباب و در درخشندگی و شفافیت محصول کاربرد دارد. شیشه های حاوی باریم شفافتر و درخشنده تر از شیشه های سربی و یا CaO هستند. سرامیکهای پیشرفته حاوی باریم در صنایع الکترونیک، کندانسور ، گوشی، بلندگو و تلفن و مغناطیس دائم کاربرد دارند.

خاک رسی است. که از خاکسترهای آتشفشانی تشکیل شده و بنام سیلیکات هیدراته سدیم است.. به زبان دیگر وقتی بنتونیت در آب قرار گیرد، صفحه های کوچک رسی از هم جدا شده و بنتونیت آب را به قطب منفی جذب کرده و به صورت مغناطیسی در خود نگه می دارد. به خاطر این خصوصیت منحصر به فرد بنتونیت می تواند تا پنج برابر وزن خودش آب جذب کند و ۸ برابر حجم خودش متورم شود. بنتونیت به انواع بنتونیت کلسیم، بنتونیت سدیم و بنتونیت سدیم و کلسیم تقسیم بندی میشود.

در این آسیاب فرایند خردایش ذرات با کمک فشار بسیار بالای هوا انجام می شود، به اینصورت که در محفظه ای ذرات از طریق فیدر دستگاه که خود نقش معین و مهمی در فرایند دارد وارد است.وانه می شوند، در اینجا ما بسته به نوع طراحی الی ورودی هوا داریم که بواسطه نازل های خاصی با فشار وارد است.وانه می شوند،جریان ورودی هوا با است.فاده از نازل ها بصورت مماس و با فشار بسیار بالا به درون  سیلندر یا است.وانه مرکزی تزریق می شود، بخاطر مماس بودن نازل ها، جریان ورودی باعث بوجود آمدن گرداب می شود و درون گرداب ذرات معلق با برخورد به یکدیگر خرد می شوند. نحوه دانه بندی و جداسازی مواد نیز همانند توضیحات ارائه شده در باره آسیاب های میکرونیزه در بالا می باشد.



( فروش ) های دیگر