فروش پودر معدنی و صنعتی در ورامین

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


تحقیقات اخیر نشان داده است. که علاوه بر مزایای فوق الذکر، بنتونیت مزیت های دیگری برای دام ها و ماکیان دارد. از جمله اینکه باعث کاهش سرعت سیستم هضم غذا شده و اجازه می دهد تا بهره وری از مواد غذایی بهتر صورت بگیرد و همچنین روی کنترل برخی مواد سمی در بدن حیوانات نقش مناسبی ایفا می کند.

آسیاب های موجود توان خردایش متفاوتی را ارائه می دهند و برای رسیدن به اندازه ذرات مورد نظر با توجه به جنس مواد آسیاب های مختلفی در بازار موجود می باشد. بعنوان مثال برای تولید محصول با اندازه ذرات الی میکرون ( مش ) در مقیاس صنعتی آسیاب جت میل بر بستر سیال مورد است.فاده قرار میگیرد. اما اگر بخواهید محصول نهایی اندازه ذرات کوچکتر از میکرون  (مش ) تولید کنید جت میل به دلیل هزینه های بالاتر مانند نیاز داشتن به کمپرسور هوای فشرده گزینه ایدئالی نمی باشد. در این حالت آسیاب کلاسیفایر Air classifire mill میتواند گزینه مناسبی باشد.

جت میل قادر است. حتی مواد سخت را تا میکرون آسیاب کند. یمی از دلایل انتخاب این آسیاب توان خردایش متریال با سختی بالا مانند سیلیس و آلومینا و با اندازه متوسط ذرات تا ۵ میکرون است.. حداکثر ظرفیت این آسیاب نیز تن در ساعت می باشد. 



( فروش ) های دیگر