فروش پودر معدنی و صنعتی در پیشوا

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


باریت ترکیب طبیعی سولفات باریم به فرمول BaSO می باشد که به نام Heavy Spar نیزشناخته می شود که جزوگروه سولفاتها می باشد. نام باریت از واژه یونانی barys به معنای سنگین و به دلیل سنگینی ویژه و بالای آن گرفته شده است.. باریت در حالت معمولی سفید رنگ تا خاکستری روشن است. ولی به رنگهای متمایل به آبی، قهوه ای یا سیاه نیز دیده میشود. باریت یک کانی اوپک (Opeque) تیره بوده و دارای جلای صدفی تا شیشه ای می باشد. نمونه های تیپ یک آن به صورت بلورهای ارترومبیک کشیده دیده می شود اما باریت تجارتی به صورت دانه دانه، توده های بلورین و یا قلوه ای تهیه می شود . وزن مخصوص این کانی / تا / می باشد. وزن مخصوص بالای باریت کمک زیادی  به شناسایی آن میکند. سختی باریت دارای دامنه تغییرات قابل مالحظهای میباشد و از ۵/ تا ۵/   متغیر می باشد که معموال نواحی مختلف باریت با سختی متفاوتی را تولید مینمایند.

در شیشه سازی به عنوان همگن کننده ماده مذاب ، کاهش حباب و در درخشندگی و شفافیت محصول کاربرد دارد. شیشه های حاوی باریم شفافتر و درخشنده تر از شیشه های سربی و یا CaO هستند. سرامیکهای پیشرفته حاوی باریم در صنایع الکترونیک، کندانسور ، گوشی، بلندگو و تلفن و مغناطیس دائم کاربرد دارند.

کربنات کلسیم جامد سفید رنگی است. با فرمول شیمیایی CaCO که بطور فراوان در ترکیب صخرهها در تمام نقاط جهان  یافت میشود. وزن مولکولی آن   .gr و دانسیته آن  می باشد. در ۸ درجه سانتیگراد تجزیه میشود و نقطه ذوب آن تحت فشار باال در دمای درجه است.. مهمترین کانیهای آن، آراگونیت ، سنگ آهک ، ماربل و تراورتن است.. کربنات کلسیم به دو شکل کریستالی یافت میشود که کلسیت به شکل هگزا گونال و آراگونیت به صورت رومبو هیدرال است.. در صنعت با نامهای دیگری نظیر سنگ آهک ، کلسیت ، آراگونیت ، سنگ گچ، سنگ مرمر نیز شناخته میشود.



( فروش ) های دیگر