فروش پچ پنل در شهر قدس

patch panel-1
patch panel-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه


شرکت اطلس نیکو با بهره گیری از بهترین کارشناسان در زمینه IT قادر به تهیه و خریداری کالاهای مورد نیاز شما با توجه به نياز سازمان می باشد. همچنین کلیه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی اطلس نیکو با گارانتی معتبر فروشنده اصلی ارائه می شود. یکی از اصول ما در شرکت اطلس نیکو، جلب و حفظ رضایت شما دوستانی است. که سرمایه های بزرگ این شرکت محسوب می شوید. تمامی کالاها و خدمات اطلس نیکو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه است. و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; SC &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;

فروشگاه آنلاین اندمود(ENDMOOD) به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت تجارت الکترونیک شبکه آوش در زمینه توسعه ، فروش ، مشاوره ، تجزیه و تحلیل ، نظارت فنی ، پیاده سازی ، پشتیبانی و نگهداری فنی و عرضه انواع خدمات شبکه های کامپیوتری و اینترنتی و کلیه امور انفورماتیک فعالیت می نماید .



( فروش ) های دیگر