فروش پکینگ آب بندی در بومهن

Sealing packing-1
Sealing packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


پکینگ تفلون گرافیت تهیه شده از الیاف تفلون گرافیت در حالت نواری منعطف در سطح مقطع چهار گوش می باشد که در صنعت آب بند، کار برد گسترده ای در صنایع مختلف نظیر ساخت شیرآلات و پمپ ها دارد. تفاوت پکینگ تفلون گرافیت در مقایسه با تفلون خالص در مقاومت کششی و ضریب اصطکاک بسیار پایین آن در پمپ های می باشد. علاوه بر ضزیب اصطکاک مقاومت حرارتی این پکینگ ها ۸ الی ۸ درجه سانتیگراد می باشد.این پکینگ ها در سایز های * الی * قابل عرضه می باشد.این پکینگها در محیط های برخورد با  بخار، آب داغ، مواد شیمیایی، حلال ها، اسیدها، بازها و اکثر مواد شیمیایی و قلیایی عملکرد بسیار خوبی دارد.

این پکینگ ها از الیاف آزبست بافته می شوند و به روغن و گرافیت آغشته می شوند. این پکینگ اغلب در پمپ ها، شیرآلات صنعتی، صنایع نفتی و در محیط هایی که با فشار متوسط و بخار کار می کنند به کار گرفته می شوند ودر انواع ساده و سیم دار عرضه می شوند. نوع سیم دار آن مسلح به سیم های مسیف سیم اینکنل و سیم است.نلس است.یل می باشند که به مقاومت مکانیکی این پکینگ ها می افزایند.

پکینگ های آب بندی در صنایع مختلف شیر و پمپ ، و همچنین سانتریفیوژ ، شیرآلات صنعتی ، میکسر ، لوله ، پمپ ، صنعت برق و غیره به طور گسترده ای است.فاده می شود ، انواع پکینگ های آب بندی عبارتند از: بسته بندی گرافیت تفلون ، بسته بندی تفلون خالص ، بسته بندی آرامید ، بسته بندی گرافیت ، بسته بندی فایبرگلاس ، بسته بندی سرامیک با درجه حرارت بالا ...



( فروش ) های دیگر