فروش پکینگ آب بندی در دیزین

Sealing packing-1
Sealing packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطرو که در ابتدای مقاله عرض کردیم از لحاظ مسافت ایجا به منطقه اوشون فشم میگون و پیست اسکی شمشک نزدیک تر است. اما به خاطر جاده صعب العبور و فوق خطرناک آن محدوده، گردشگران و اسکی بازان از سمت جاده چالوس در کیلومتر ۵ و عبور از گچسر به سمت تابلوهای پیست مسیر را ادامه دهی تا به ورودی این منطقه برسید.

پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.

اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.


پکیج های آب بندی در صنعت گوناگون شیرآلات و پمپ ها و همچنین سانتریفیوژها، شیرآلات صنعتی، میکسرها، لوله ها، پمپ ها، صنایع برق و ... کاربرد فراوانی دارند. , بسته بندی گرافیت , بسته بندی فایبرگلاس , بسته بندی سرامیکی با دمای بالا ...

این پکینگ ها از الیاف آزبست بافته می شوند و به روغن و گرافیت آغشته می شوند. این پکینگ اغلب در پمپ ها، شیرآلات صنعتی، صنایع نفتی و در محیط هایی که با فشار متوسط و بخار کار می کنند به کار گرفته می شوند ودر انواع ساده و سیم دار عرضه می شوند. نوع سیم دار آن مسلح به سیم های مسیف سیم اینکنل و سیم است.نلس است.یل می باشند که به مقاومت مکانیکی این پکینگ ها می افزایند.

پکینگ تفلون خالص (PTFE Packing) بافته شده از نخ تفلون خالص به صورت نوار منعطف در سطح مقطع مربع می باشد که به عنوان آببند، کاربرد وسیعی در صنایع مختلف صنایع شیر سازی و پمپ سازی دارد. مقاومت حرارتی از &#; ۸ تا + درجه سانتیگراد؛ مقاومت شیمیایی از PH تا و ضریب اصطکاک بسیار پایین از خصوصیات این محصول می باشد.



( فروش ) های دیگر