مشاوره و اجرا پکینگ آب بندی در شرق تهران

Sealing packing-1
Sealing packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:


این پکینگ ها از الیاف آزبست بافته می شوند و به روغن و گرافیت آغشته می شوند. این پکینگ اغلب در پمپ ها، شیرآلات صنعتی، صنایع نفتی و در محیط هایی که با فشار متوسط و بخار کار می کنند به کار گرفته می شوند ودر انواع ساده و سیم دار عرضه می شوند. نوع سیم دار آن مسلح به سیم های مسیف سیم اینکنل و سیم است.نلس است.یل می باشند که به مقاومت مکانیکی این پکینگ ها می افزایند.

پکیج های آب بندی در صنعت گوناگون شیرآلات و پمپ ها و همچنین سانتریفیوژها، شیرآلات صنعتی، میکسرها، لوله ها، پمپ ها، صنایع برق و ... کاربرد فراوانی دارند. , بسته بندی گرافیت , بسته بندی فایبرگلاس , بسته بندی سرامیکی با دمای بالا ...

نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر