مشاوره و اجرا پکینگ آب بندی در ورامین

Sealing packing-1
Sealing packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

در طول تاریخ، ورامین بزرگان زیادی را به خود دیده است. که با خدمات ارزنده‌ خود در دل تاریخ ماندگار شده‌اند. یکی از این افراد خاندان رضی‌الدین ابوسعد ورامینی هستند که برای رونق تشیع در این شهر زحمات زیادی کشیده‌اند؛ ازجمله زحمات این خاندان می‌توان به تلاش آن‌ها در تأسیس «بنیاد مسجد جامع و مسجد رضویه و فتحیه» اشاره کرد.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..


نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.

پکیج های آب بندی در صنعت گوناگون شیرآلات و پمپ ها و همچنین سانتریفیوژها، شیرآلات صنعتی، میکسرها، لوله ها، پمپ ها، صنایع برق و ... کاربرد فراوانی دارند. , بسته بندی گرافیت , بسته بندی فایبرگلاس , بسته بندی سرامیکی با دمای بالا ...

پکینگ تفلون خالص (PTFE Packing) بافته شده از نخ تفلون خالص به صورت نوار منعطف در سطح مقطع مربع می باشد که به عنوان آببند، کاربرد وسیعی در صنایع مختلف صنایع شیر سازی و پمپ سازی دارد. مقاومت حرارتی از &#; ۸ تا + درجه سانتیگراد؛ مقاومت شیمیایی از PH تا و ضریب اصطکاک بسیار پایین از خصوصیات این محصول می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر