مشاوره و اجرا پکینگ آب بندی در پردیس

Sealing packing-1
Sealing packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.

پکینگ تفلون خالص (PTFE Packing) بافته شده از نخ تفلون خالص به صورت نوار منعطف در سطح مقطع مربع می باشد که به عنوان آببند، کاربرد وسیعی در صنایع مختلف صنایع شیر سازی و پمپ سازی دارد. مقاومت حرارتی از &#; ۸ تا + درجه سانتیگراد؛ مقاومت شیمیایی از PH تا و ضریب اصطکاک بسیار پایین از خصوصیات این محصول می باشد.

این پکینگ ها از الیاف آزبست بافته می شوند و به روغن و گرافیت آغشته می شوند. این پکینگ اغلب در پمپ ها، شیرآلات صنعتی، صنایع نفتی و در محیط هایی که با فشار متوسط و بخار کار می کنند به کار گرفته می شوند ودر انواع ساده و سیم دار عرضه می شوند. نوع سیم دار آن مسلح به سیم های مسیف سیم اینکنل و سیم است.نلس است.یل می باشند که به مقاومت مکانیکی این پکینگ ها می افزایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر