فروش پکینگ مدیا در بازار لاله زار

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب وسیله ای است. که به شکل ورقه بلوک یا قطعاتی از جنس PVC یا پلی پروپیلن ساخته می‌شود. این قطعات مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی همانند الکل، اسید، چربی، روغن و گریس دارند. پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب در کاربردهای صنعتی به دو نوع پکینگ مدیا ثابت و پکینگ مدیا متحرک یا معلق تقسیم می شوند. طراحی خاصی که در ساخت پکینگ مدیاها صورت گرفته است. سبب شده است. که سطح تماس افزایش پیدا کند و بارگذاری و راندمان

 در فرآیند حذف مواد آلی تصفیه فاضلاب ها از طریق دیفیوزرهای مخازن هوادهی به اب تزریق شده و موجب پاکسازی آن می‌گردد. در کنار این عملیات است.فاده از پکینگ های مدیای شناور موجب ارتقای فرآیند تصفیه می گردد. رشد میکرو ارگانیسم ها در پکینگ مدیاها موجب می گردد تصفیه آب به خوبی انجام گردد و سطح تماس پکیج های هوادهی با فاضلاب و آلودگی های بیشتر گردد و در عین حال اندازه پکیج های مخازن هوادهی کاهش می یابد. 

 پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب قطعاتی پر کاربرد در اکثر صنایع می باشند و بسته به کاربردشان و مکانی که باید به کار برده شوند، اشکال متنوع و مختلفی دارند و شما می توانید اطلاعات کامل را در مورد آن ها از فروشنده پکینگ مدیا کسب نمایید. مجموعه ما برای ارائه بهترین و کاملترین خدمات در زمینه انواع پکینگ های مدیا آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی می باشد.



( فروش ) های دیگر