مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در بهارستان

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


فرآیندهای تصفیه بیولوژیکی فاضلاب از لحاظ مکانیزم به دو دسته فرآیندهای رشد معلق( لجن فعال) و رشد چسبیده تقسیم بندی می‌شوند. یکی از روش هایی که در فرآیندهای رشد چسبیده سبب افزایش راندمان مخازن تصفیه بیولوژیکی در عین کاهش ابعاد این مخازن می‌شود، است.فاده از پکینگ مدیاهای ثابت می‌باشد.

در هنگام طراحی مدیای جامد باید به این نکته توجه شود که این مدیا در یک حجم ثابت، سطح ویژه زیادی داشته باشد. این سطح نیز باید زبر باشد تا بیومس تولید شده بتواند به راحتی روی آن تشکیل شود و به اندازه کافی توانایی حفظ لایه های بیولوژیکی تشکیل شده را داشته باشد. پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب به صورت قطعات سبک و با اشکال مختلف مانند لانه زنبوری، مورب و &#; تولید و روانه بازار می‌شوند که در عین سادگی در طراحی و سبک بودن، بسیار مقاوم هستند.

از دیگر مزایای پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب وزن بسیار سبک و مقاومت بسیار بالاست. این قطعات است.حکام و انعطاف پذیری زیادی دارند و در محیط های اسیدی و قلیایی مقاوم هستند و دیر  فرسوده می‌شوند، به علت وجود تخلخل در طراحی پکینگ ها، افت فشار بسیار ناچیزی در آن ها ایجاد می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر