فروش پکینگ مدیا در بومهن

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


پکینگ مدیا ثابت یا بستر ثابت رشد بیولوژیک بستری است. برای افزایش سطح تماس جهت تکثیر و رشد میکرو ارگانیسم ها و باکتری های تجزیه کننده مواد آلی که از مواد اولیه مختلف بویژه انواع پلیمرهای ساخته میشود که جهت افزایش رشد بیولوژیک در آنها از مواد نانو جاذب بیولوژیک است.فاده میگردد که این تکنولوژی از اختراعات این شرکت بوده و فقط در پکینگ مدیا پاکان قطره یافت میشود .

از آنجا که عملیات تصفیه آب و فاضلاب بسیار هزینه بر بوده و جامعه امروزی نیاز مبرم به است.فاده از آب و تصفیه آن به منظور است.فاده بیشتر از آب را دارد و پکینگ مدیا به منظور تصفیه فاضلاب بسیار پرکاربرد و مناسب است.. در طی سالهای اخیر شرکت های زیادی اقدام به ساخت، طراحی و فروش پکینگ مدیا به صورت ثابت و معلق و همچنین سایر تجهیزات مربوط به تصفیه آب و فاضلاب به صورت حضوری و اینترنتی کرده اند و با است.قبال زیادی نیز روبرو شده اند.

استفاده از فرآیندهای رشد چسبیده در سیستمهای هوازی و بی هوازی با تثبیت میکروارگانیزمها بر روی پکینگ ها و تشکیل بیوفیلم موجب افزایش تعداد میکرواورگانیسم ها به صورت چسبیده و معلق می شود. این افزایش تعداد باعث کاهش ابعاد مخازن بیولوژیکی و افزایش راندمان تصفیه می گردد. در واقع پکینگ باعث افزایش سطح نسبت به حجم می شود.



( فروش ) های دیگر