مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در تهران

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


 در فرآیند حذف مواد آلی تصفیه فاضلاب ها از طریق دیفیوزرهای مخازن هوادهی به اب تزریق شده و موجب پاکسازی آن می‌گردد. در کنار این عملیات است.فاده از پکینگ های مدیای شناور موجب ارتقای فرآیند تصفیه می گردد. رشد میکرو ارگانیسم ها در پکینگ مدیاها موجب می گردد تصفیه آب به خوبی انجام گردد و سطح تماس پکیج های هوادهی با فاضلاب و آلودگی های بیشتر گردد و در عین حال اندازه پکیج های مخازن هوادهی کاهش می یابد. 

سیستم های هوازی و بی هوازی با است.فاده از فرآیند رشد چسبیده و با تثبیت میکروارگانیسم‌ها روی پکینگ و تشکیل بیو فیلم، تعداد میکرو ارگانیسم های به صورت چسبیده و به صورت معلق در آنها افزایش پیدا می‌کند. این امر موجب کاهش ابعاد مخازن و افزایش راندمان تصفیه آنها می شود.

شرکت پالایش صدرآب تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد .تولید انواع



( مشاوره و اجرا ) های دیگر