مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در جنوب تهران

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

جنوب تهران یا پایین شهر به محله‌های جنوبی شهر تهران گفته می شود. شوش، مولوی، راه آهن و ... از جمله محله های جنوب تهران هستند. آسمونی در این بخش به معرفی محله های جنوب تهران می پردازد. محله های جنوب تهران شامل مناطق ، ، ، ، و هستند اما منطقه و هم تقریباً جزئی از محله های جنوب شهر تهران به شمار می روند که در ادامه باهم به بررسی تک تک این مناطق و محله های جنوب تهران میپردازیم.

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


استفاده از پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب در صنایع آب و فاضلاب موجب می گردد تا راندمان و ظرفیت تصفیه خانه ها ارتقاء یابد و فرآیندهای تصفیه فاضلاب بهتر و سریعتر انجام شود. در فرآیند حذف چربی و شناور سازی آن است.فاده از پکینگ مدیا موجب افزایش سرعت جداسازی این ذرات چربی می گردد.

 پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب ساخته شده در کشور دارای قابلیت رشد میکرو ارگانیسم بالایی، به صورت گسترده می باشد. این قطعات با کیفیت می ‌توانند به راحتی از نمونه‌ های خارجی خود پیشی بگیرند. جنس این پکینگ‌های مدیا PP و PVC بوده و از بهترین مواد اولیه در ساخت آن ها است.فاده می شود.

به واسطه است.فاده از پکینگ مدیا زمان هیدرولیکی حوضچه هوادهی کاهش یافته و در نتیجه سطح اشغال شده به منظور تصفیه کمتر می شود. علاوه بر این میزان MLSS حوض هوادهی افزایش پیدا می کند که این امر خود موجب ایجاد میکروارگانیسم های بیشتر در محیط شده و در نتیجه عمل تصفیه سریعتر انجام می شود. همچنین، میزان شوک پذیری تصفیه خانه فاضلاب در برابر میزان بار مواد آلی وارد شده به حوضچه افزایش می یابد. مزیت دیگر این سیستم افزایش کارایی و بازدهی عمل تصفیه و تولید لجن کمتر حاصل از آن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر