فروش پکینگ مدیا در رودهن

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

اگر می‌خواهید راحت‌ و سریع سفر کنید، از تاکسی‌ها برای سفر کمک بگیرید. تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. از هر کدام از این تاکسی‌ها است.فاده کنید، شما را مستقیم به رودهن می‌رسانند.

کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.


شرکت پالایش صدرآب تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد .تولید انواع

در صنعت تصفیه فاضلاب است.فاده از پکینگ مدیای تصفیه فاضلاب برای افزایش کاردهی مخازن بیولوژیکی است.فاده می شود. با است.فاده از این پکینگ مدیا ثابت ابعاد مخزن بیولوژیکی کمتر می شود و در مقابل، راندمان مخازن تصفیه بیولوژیکی افزایش می یابد. این پکینگ ها با حذف نیترات از آب  آن را تصفیه کرده و تبدیل به آب شرب می کنند، عمل تصفیه در این پکینگ‌ها به روش بیولوژیکی انجام می‌گیرد.

شرکت آب سازه با توجه به نیاز روز افزون به تجهیزات کاربردی در زمینه تصفیه فاضلاب و فرایند های مرتبط، با راه اندازی خط تولید پکینگ مدیا از جنس PVC و UPVC  از پیشگامان تولید در این حوزه می باشد. پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب قطعاتی پرکاربرد در اکثر صنایع می باشند. پکینگ مدیا بسته به کاربردشان و مکانی که باید به کار برده شوند، اشکال متنوع و مختلفی دارند. شما می توانید اطلاعات کامل را در مورد آن ها از مشاورین شرکت آب سازه کسب نمایید. با توجه به حوزه تخصصی فعالیت مجموعه آب سازه و تسلط کامل در انواع سیستم های تصفیه فاضلاب، تولیدات این شرکت در این حوزه توانسته است. بخش بزرگی از نیاز بازار را در این حوزه پوشش دهد.



( فروش ) های دیگر