مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در رودهن

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.


استفاده از پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب در صنایع آب و فاضلاب موجب می گردد تا راندمان و ظرفیت تصفیه خانه ها ارتقاء یابد و فرآیندهای تصفیه فاضلاب بهتر و سریعتر انجام شود. در فرآیند حذف چربی و شناور سازی آن است.فاده از پکینگ مدیا موجب افزایش سرعت جداسازی این ذرات چربی می گردد.

یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت انواع مدیا جنس بدنه و ارتفاع گام‌های موجود در محصول است.. باید توجه داشت که این فاکتورها نیز معمولا با توجه به کاربری مورد نظر برای مدیا در نظر گرفته می‌شوند و باید بدانیم که برای چه کاربردی، کدام مدل از محصول را انتخاب کنیم تا بتوانیم از آن است.فاده بهینه کنیم.

استفاده از فرآیندهای رشد چسبیده در سیستمهای هوازی و بی هوازی با تثبیت میکروارگانیزمها بر روی پکینگ ها و تشکیل بیوفیلم موجب افزایش تعداد میکرواورگانیسم ها به صورت چسبیده و معلق می شود. این افزایش تعداد باعث کاهش ابعاد مخازن بیولوژیکی و افزایش راندمان تصفیه می گردد. در واقع پکینگ باعث افزایش سطح نسبت به حجم می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر