مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در شهر ری

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


فرآیندهای تصفیه بیولوژیکی فاضلاب از لحاظ مکانیزم به دو دسته فرآیندهای رشد معلق( لجن فعال) و رشد چسبیده تقسیم بندی می‌شوند. یکی از روش هایی که در فرآیندهای رشد چسبیده سبب افزایش راندمان مخازن تصفیه بیولوژیکی در عین کاهش ابعاد این مخازن می‌شود، است.فاده از پکینگ مدیاهای ثابت می‌باشد.

استفاده از فرآیندهای رشد چسبیده در سیستمهای هوازی و بی هوازی با تثبیت میکروارگانیزمها بر روی پکینگ ها و تشکیل بیوفیلم موجب افزایش تعداد میکرواورگانیسم ها به صورت چسبیده و معلق می شود. این افزایش تعداد باعث کاهش ابعاد مخازن بیولوژیکی و افزایش راندمان تصفیه می گردد. در واقع پکینگ باعث افزایش سطح نسبت به حجم می شود.

دمای کارکرد، سطح ویژه هر سلول، سطح ویژه کل، طول، عرض و ارتفاع و نهایتا مقدار مجرای عبور هوا یا مقدار سطح تماس عواملی تاثیر گذار در نوع پکینگی است. که شما را در تعیین قیمت پکینگ مدیا یاری خواهد نمود. شما می توانید به منظور خرید و اطلاع از قیمت های انواع مدیا و همچنین سایر تجهیزات مربوط به تصفیه آب و فاضلاب و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت آب سازه با شرکت تماس بگیرید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر