مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در شهرک صنعتی شمس آباد

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..


یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت انواع مدیا جنس بدنه و ارتفاع گام‌های موجود در محصول است.. باید توجه داشت که این فاکتورها نیز معمولا با توجه به کاربری مورد نظر برای مدیا در نظر گرفته می‌شوند و باید بدانیم که برای چه کاربردی، کدام مدل از محصول را انتخاب کنیم تا بتوانیم از آن است.فاده بهینه کنیم.

به واسطه است.فاده از پکینگ مدیا زمان هیدرولیکی حوضچه هوادهی کاهش یافته و در نتیجه سطح اشغال شده به منظور تصفیه کمتر می شود. علاوه بر این میزان MLSS حوض هوادهی افزایش پیدا می کند که این امر خود موجب ایجاد میکروارگانیسم های بیشتر در محیط شده و در نتیجه عمل تصفیه سریعتر انجام می شود. همچنین، میزان شوک پذیری تصفیه خانه فاضلاب در برابر میزان بار مواد آلی وارد شده به حوضچه افزایش می یابد. مزیت دیگر این سیستم افزایش کارایی و بازدهی عمل تصفیه و تولید لجن کمتر حاصل از آن است..

فرآیندهای تصفیه بیولوژیکی فاضلاب از لحاظ مکانیزم به دو دسته فرآیندهای رشد معلق( لجن فعال) و رشد چسبیده تقسیم بندی می‌شوند. یکی از روش هایی که در فرآیندهای رشد چسبیده سبب افزایش راندمان مخازن تصفیه بیولوژیکی در عین کاهش ابعاد این مخازن می‌شود، است.فاده از پکینگ مدیاهای ثابت می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر