مشاوره و اجرا پکینگ مدیا در شهرک صنعتی پیشوا

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


پکینگ مدیا یکی از محصولات مورد است.فاده در سیستم های تصفیه فاضلاب می باشد که بستری برای افزایش رشد چسبیده بیولوژیکی را فراهم میکند. پکینگ مدیا به دو شکل ثابت و معلق تولید می شوند که هر کدام از آن ها برای فرایند خاصی از تصفیه فاضلاب مورد است.فاده قرار می گیرد. با است.فاده از انواع مدیا معلق و ثابت می توان هم زمان با کاهش حجم فضای مخزن، راندمان تصفیه را نیز افزایش داد.

شرکت مهندسی آب سازه به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید و تامین تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شامل انواع سیستم های فلزی، پلی اتیلنی، کامپوزیتی و ترکیبی فعال می باشد. که در سال با تکیه بر دانش فنی مهندسین محیط زیست و آب دانشگاههای تهران، خواجه نصیر و صنعتی شریف و همچنین تجربیات اجرایی سایر عوامل شرکت، در تهران تاسیس شده است..

 قطعه ای مشابه پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب در برج خنک کننده با نام پکینگ کولینگ تاور وجود دارد که یک سطح انتقال گرمایی در برج خنك كننده ایجاد می کند. با است.فاده از پکینگ ها در برج خنک کننده عملكرد انتقال حرارتی افزایش می یابد و در واقع کاربرد این پکینگ ها به عنوان برج خنك كن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر